Кошик
1116 відгуків
+380 (50) 785-11-31
MyDoll Інтернет-магазин Іграшок
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправляємо замовлення перевізником Нова Пошта щоденно, крім вихідних.
  • УкрпоштаТільки по промоплаті або повної оплати на картку. Під час отримання обов'язково оглядайте вміст. Усі посилки надсилаються з дозволеним оглядом. Інтернет-магазин не несе відповідальності за терміни та якість надання послуг службами доставки. Ви маєте право вибрати ту службу доставки, яка вас влаштує. Ми не можемо впливати на якість їхньої роботи.

Способи оплати

  • Оплата на рахунок
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayКомісія - 2%.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата на банківську картку або рахунок IBAN (Нова пошта, Укрпошта, Meest)Відправка замовлення здійснюється будь-якою службою доставки на вибір: Нова пошта, Укрпошта, Meest
  • Післяплата "Нова Пошта" з передоплатою в розмірі 100 грн. Комісія НП 2% +20 грн.Післяплатою відправляємо після передплати на рахунок в розмірі 100 грн. Вартість доставки за тарифами Нової Пошти + комісія за післяплату 20 грн + 2% від ціни товару. Відправлення можна отримати протягом 6-ти календарних днів після надходження відправлення до відділення Одержувача. На 7-й день посилка повертається відправнику, передоплата (100 грн) покупцю не повертається, а служить компенсацією вартості доставки!

Гарантія:

Гарантія 14 днів

Інтернет-магазин Mydoll не несе відповідальності за терміни та якість надання послуг службами доставки. Ви маєте право вибрати ту службу доставки, яка вас влаштує. Ми не можемо впливати на якість їхньої роботи.

Важливо! При отриманні повідомте оператору/кур'єру, що отримуєте посилку "з оглядом". Огляд посилки доступний для будь-якої посилки, в тому числі повністю сплаченої. Обов'язково перевірте цілісність, стан і зовнішній вигляд товару до підписання товарно-транспортної накладної та здійснення оплати.

За збереження замовлених вами товарів в процесі доставки несуть відповідальність кур'єри та служби доставки.

У разі пошкодження або відсутності замовленого товару в посилці необхідно відмовитися від отримання посилки, в тому числі повністю сплаченої, скласти Акт невідповідності, а також повідомити нам про ситуацію.

Забираючи товар з пошти Ви автоматично погоджуєтесь з тим, що товар був без пошкодження та відповідав замовленню.

На жаль, у разі отримання вами пошкодженого товару без складеного спільно з співробітником/кур'єром компанії акту, ми не зможемо компенсувати вам вартість сплаченого замовлення або обміняти його на інший.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner